2011. augusztus 7., vasárnap

Nosztalgikus mennyezeti lámpa - 6-láng

Nosztalgikus mennyezeti lámpa - 6-láng:
Én vagyok eladási itt az én gyönyörű nosztalgikus mennyezeti lámpa - 6-láng. Méretek: L = kb 117 cm-es / B = kb 62cm / 35cm D = kb.

Ahhoz, hogy megy ez a felső határ a fény még mindig a padlón lámpa (látható nézd meg a többi kijelző - egységár az állólámpa lenne 65,00 €)

Ha vásárolni két lámpa helyett a kifizető 140,00 € 120,00 € csak!

A szokásos hivatkozás:
Mivel az új törvény rendelkezései az adásvétel nem garancia, garancia vagy megváltást. A vásárló tudomásul veszi és elfogadja ezt a vásárlás! Szerint az uniós jogszabályok hozzá kell adni az egyes ilyen online aukciók egyébként arra, hogy az eladó, mint egy magánszemély egy egész évben az eladott áruk! A garancia szempontjából a garancia nem létezik. Ez tettek adásvételi szerződés nem lehet visszavonni. A vevő köteles, hogy maga benyújtása előtt az ő ajánlata vásárlás minden lényeges információt, és megszünteti a félreérthetőséget. Nem vagyok felelős az esetleges félreértések vagy félreértelmezés miatt nem olvas vagy nem tisztázására tett nyilatkozatok itt nekem. Az ajánlat benyújtása megvásárolt jegyzetek elolvasta és elfogadta.

Minden adat került sor jóhiszeműen és a lelkiismeret.
Ár: 75 EUR