2011. augusztus 18., csütörtök

Rozsdamentes acél kültéri lámpa Nordlux "fel és le kétszer lámpa kültéri lámpa

Rozsdamentes acél kültéri lámpa Nordlux "fel és le kétszer lámpa kültéri lámpa:
szép és elegáns rozsdamentes acél kültéri lámpa Nordlux

Sajnos nekem nincs "külső" több csatlakoztatni a lámpa újra, ezért itt az ajánlatot. Ez teszi a kellemes könnyű és nagyon jó állapotban használt, azt leírni, mint új korában. Természetesen a lámpa jól néz ki a maga karcsú, még bent.

A magasság mintegy 16,5 cm, átmérője kb 6,5 cm.

Már tisztítani, hogy persze, és azt mutatják, hogy a két üvegtábla van ahhoz, kíséri részletesen az egyes oldalak. Én csak egy (kissé sötét: o) hozzáadott képet, így láthatja, hogy a felhalmozódó és az elektromos teljesek.

A kérdése van, kérjük csak írj nekem egy rövid mailt, azt felelem gyorsan, ha meg egy telefonszámot Majd hívlak túl sok.

Saját kérésére a lámpa: 18 € a VB.
Így küldeni nekem is, mint egy idézet.

Üdvözlettel

A feladás történik, mint biztosított csomagként Hermes, a önköltségi ára csak 3,80 €
************************************************** *******************************

Még mindig szükség van a készülék:
Ami a jogszabályi rendelkezés garanciát a értékesítésére használt, remélem megérted, hogy nem tudom garantálni azt, mint magánszemély átveheti. Arra kérem, hogy vásárolni csak akkor, ha képes felismerni ezt.
De nem teljesül, ha a várakozásokkal ellentétben, én bizalommal tájékoztatni nekem: o)
Ár: 18 EUR VB