2012. február 20., hétfő

NIKE (Backboard) ÚJ! 42-es - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

(A nagysikerű) Nike Backboard fantázianevű uniszex cipő
Február elején vásárolt sosem használt!
Belső talphossz: 26-27cm
- Ha szeretnél biztosra menni, hogy a termék tényleg eredeti és nem valami utánfutóról leesett utánzatot vásárolni, akkor jó helyen jársz. Bolti ára mostanság 14e ft körül van (akciósan! ), én ajándékba kaptam(kértem), de kicsi lett, máskülönben én sem adnám el.  A talpa varrott és ragasztott, természetesen semmi hibája nincs! Anyagából fakadóan ellenálló és könnyen takarítható( , ami egy fehér cipőnél igencsak nagy előny! )
Személyesen étvehető: Debrecenben, Karcagon(hétvégente), a postaköltség a mindenkori postadíjaknak megfelelő igény szerinti feltételekkel
Személy szerint én azért kértem ilyet, mert nyáron jól szellőzik és télen sem csúszkál és nem fázik benne a lábam!  
Amint lesz időm ill. kérésre rakok fel róla képet!
VÁSÁRLÁS ELŐTT KÉRLEK OLVASD EL A KÖVETKEZŐKET:
A MEGHIRDETETT TERMÉKEK MINDEGYIKE A TULAJDONOMBAN VAN, TEHÁT FIZETÉS UTÁN AZONNAL ELVIHETŐK VAGY TUDOM POSTÁZNI.
VÁSÁRLÁS UTÁN EGY AUTOMATIKUS VÁSÁRLÁSÉRTESÍTŐT KÜLD A VATERA A NEVEMBEN, MELYBEN MEGTALÁLHATÓK A SZÜKSÉGES INFORMÁCIÓK (SZÁMLASZÁM, NÉV, E-MAIL CÍM, EGYÉB).
A LICITÁLÁST KÖVETŐEN KÉRLEK VEDD FEL VELEM A KAPCSOLATOT E-MAILON VAGY TELEFONON, HOGY MEGBESZÉLJÜK AZ ÁTVÉTEL MÓDJÁT ÉS FIZETÉSI IDEJÉT.
A VÁSÁRÓLT TERMÉKET 5 NAPON BELÜL KÉREM RENDEZNI, MERT HA EZT KÖVETŐEN NEM KERÜL KIFIZETÉSRE AKKOR VISSZA TESZEM A PIACTÉRRE A VÁSÁRLÓT PEDIG NEGATÍVAN ÉRTÉKELEM ÉS LETILTOM A LICIT LEHETŐSÉGÉRŐL.
KÉRLEK ENNEK TUDATÁBAN VÁSÁROLJ, KÖSZÖNÖM!!!



Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-25 09:40
. NIKE (Backboard) ÚJ! 42-es - Jelenlegi ára: 7 000 Ft