2011. szeptember 30., péntek

VADIÚJ TOM TAILOR NYÁRI RUHA ingyen postázom!!! - Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Eladó egy nagyon csini nyári ruha. Nyakba akasztós, szexi mellrésszel, rajta TomTailor felirat 3 csillámkővel. Magamnak vettem, de sosem hordtam, nekem kicsit nagy. Csak kimostam, és azóta is a szekrényben árválkodik. Nagyon kényelmes, 100 % pamut anyagú. L-es méretű, de nagyon rugalmas-nyúlós anyaga van, így szerintem nagyobbak is hordhatják! Sötétbarna-fehér csíkos, bár első ránézésre fekete-fehérnek látszik, én is annak gondoltam, mikor vettem! Nagyon szép darab, bolti ár feléért oda adom! 7200 ft volt 3 hónapja akciósan! Sőt, még leljebb engedtem az árát már csak pár napig! MÉG OLCSÓBB LETT!!!


Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Az aukció vége: 2011-10-03 21:43
. VADIÚJ TOM TAILOR NYÁRI RUHA ingyen postázom!!! - Jelenlegi ára: 2 900 Ft